• يکشنبه ٧ آبان ١٤٠٢-١١:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧٧٩
عباسی متذکر شد:4-187

شهرداری تهران قبل از ابلاغ شورا را از بخشنامه‌ها مطلع کند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به ابلاغ بخشنامه مربوط به حفظ درختان شهری در زمان نامناسب و بدون اطلاع شورا، خواستار تغییر رویکرد شهرداری تهران در این باره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: ان‌شالله عقرب صهیونیست در محاصره آتش نهضت مقاومت از بین خواهد رفت و با شکست عظیم این عفونت متعفن که هر از گاهی به امت اسلامی و منطقه غرب آسیا و تمام جهان، درد و آلامی را به عنوان آثاری از وجود خود تحمیل می‌کند؛ دل مستضعفین خوشحال خواهد شد و بدانیم که هیچ شکستی بزرگتر از رسوایی نیست و روز به روز رژیم غاصب رسواتر از همیشه است. 
عباسی در ادامه با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از از بین رفتن درختان شهی اظهار داشت: رهبر انقلاب در بیانات خود فرمودند که مسئولان باید مانع از بین رفتن درختان موجود در شهرها شوند؛ در تهران، باغات و باغستان‌هایی وجود دارد که برخی به دنبال دست اندازی به آن هستند اما باید جلوی این کار که ضربه به زندگی و آسایش شهری است گرفته شود. لذا در اینجا از شهردار تهران درخواست می‌شود نخست پیش از اینکه چنین بخش نامه‌هایی صادر شود؛ حتماً شورا را در جریان بگذارند و دوم اینکه اطلاعات وجزئیات این بخشنامه به شورا ارائه شود تا بتوانیم به سرعت آن را به نتیجه برسانیم. 
وی با بیان اینکه این بخشنامه در زمان بسیار نامناسبی ابلاغ شد؛ تذکر داد: بخشنامه فوق در زمان خوبی ابلاغ نشد؛ شهرردار تهران، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا و هیئت همراه، از یک سفر کاری مهم بازگشته بودند و ذهن و فکر و ما درگیر دستاوردهای این سفر بود. یعنی در چنین موعدی که ما می‌توانیم صرفاً به موفقیت‌های این سفر بپردازیم؛ با بخشنامه‌ای مواجه می‌شویم که برای شورا و شهرداری حواشی ایجاد می‌کند. امیدواریم دیگر شاهد چنین بی‌تدبیری‌هایی نباشیم؛ ما هم اینجا هستیم تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر، به نتایج مطلوب‌تری دست یابیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: